Lennyinsouthafrica.reismee.nl

Hellooooo! :)

14 januari
Vandaag een onwijs warme dag… Ze geven 35 graden op… Wat o wat gaan we vandaag doen..
’s Morgens zijn we de Tafelberg op geweest. Het was helemaal helder, je kon echt veel zien! Hele wandelpaden over de Tafelberg. Het was echt mooi, maar op gegeven moment verlangden we echt naar het strand en zijn we terug gelopen. Zeker 3 kwartier gewacht tot de kabelbaan weer naar beneden ging.. Vanaf daar een taxi genomen naar Camps Bay. Wat een mooi strand! Gisteren waren we daar ook even heen geweest, even een paar foto’s schieten tijdens zonsondergang. Vandaag lekker lang gerelaxed op het strand. Er stond weinig wind, maar af en toe het ijskoude water in en je kon er weer even tegen aan.

15 januari
Heerlijk uitslapen vandaag, geen wekker… Daar wordt een mens blij van

Smile
Vandaag een bewolkte dag met af en toe een zonnetje en rond de 23 graden.
Weer niets geplant vandaag. Dus wat gaan we vandaag doen. Iets very cheaps…. Afgelopen week al genoeg geld uitgegeven. Okay, wat dan…
Vandaag naar het Two Oceans Aquarium gelopen en geweest (bespaard weer geld hè ipv taxi ). Veel verschillende soorten vissen gezien en koraal enzz.. Aan het einde van de middag een pinguïn gekocht (knuffel)
Smile
Het was prima om vandaag door heen te lopen en daarna cocktails gedronken op het Waterfront (de haven van Kaapstad). Een heerlijk dagje dus. Het is echt genieten hier!

16 januari
Weer een heerlijk uitslaapdagje. Om 11 uur dachten we maar eens ons bedje uit te gaan, alles op het gemakkie..
Vandaag niet veel op de planning. Yvonne en ik wilden allebei graag nog iets nieuws, dus dan maken we er maar een shopdagje van. En dit was zeker een geslaagd dagje. We zijn op Loopstreet en Longstreet geweest in het centrum van Cape Town. Beide leuke dingen gekocht. Ik heb 2 typisch Afrikaanse jurkjes, een schoudertas en een sjaaltje gekocht. Kan weer even wat extra vooruit. Er kon helaas niet veel mee in me koffer, dan hier maar kleren kopen, is ook niet verkeerd toch?

Wink

’s Avonds overheerlijke pannenkoeken gebakken met kaas en suiker, mmm…
En…. Mijn allerlaatste nachtje slapen in het Cape Town Backpackershostel is nu aangebroken…
Morgen naar het Big Blue backpackershostel, want hier zaten ze helemaal vol geboekt voor aankomend weekend. Maar het was niet erg, want anders moest ik maandagochtend heel vroeg al naar het Big Blue hostel, omdat ik daar maandagochtend opgepikt wordt voor de oriëntatiedag en daarna naar mijn gastgezin ga.
Sleep well!! Zzzz…..

17 januari
Wekkertje om 9 uur... Ik moest uitchecken voor 11 uur en Yvonne moest om 11uur van haar kamer af zijn. Vandaag weer niets op de planning. Museumpje pakken of strand… Tjaaaa je raad het al... STRAND natuurlijk

Wink
Vandaag naar één van de Clifton beaches. Het was een heerlijke dag. Rond de 25 graden en een beetje wind. Rond half 2 aangekomen op het strand en heerlijk relaxen. Aan het einde van de middag toch door de zonnebrand heen en na paar keer smeren toch verbrand…
Vandaag het laatste dagje samen met Yvonne wat doen. Ook dit was weer een geslaagde dag. Om deze toffe en mooie week af te sluiten, zijn we samen heerlijk uit eten geweest in Sea Point.