Lennyinsouthafrica.reismee.nl

Haaa allemaal!

Haaa allemaal!

Daar ben ik weer! Gisteren had ik ook een blog geplaatst, maar dat was niet van alle dagen. Zo'n weekje vakantie is zo fijn voordat ik echt ga beginnen. Veel zien en veel doen, veel nieuwe mensen ontmoeten, zo gaaf dat dit kan! Hier weer wat korte dagverhaaltjes over wat ik gedaan heb

Smile



11 januari

Het is zoooo nice hier! Alleen de zon maakt je dag al goed

Wink


12 januari
6.30 Triiiiiinggggg…. Aaauuw… Voor de eerste keer het wekkertje af laten gaan in South-Africa. Niet heel lekker geslapen, want vannacht om 3 uur liepen er continu mensen in en uit, koffers pakken, weet ik veel wat ze allemaal aan het doen waren. En ook duurde het even voordat ik de slaap kon vatten. Maar dit heeft mij geen slechte dag bezorgd. Vandaag op winetour geweest! Heel veel verschillende soorten wijn geproefd en bij de laatste wijnproeverij mochten we verschillende soorten wijn kiezen en daarna een rondje doen bij verschillende soorten kazen. It was a very great day!!

13 januari
Oké, vandaag op de planning.. Tja dat wisten we (Yvonne en ik) echt nog niet. Ik zou met Jeandré (die jongen die ik ontmoet had op het vliegveld) de Tafelberg op gaan klimmen, maar afgelopen zaterdag een mega blaar opgelopen die eergisteren en gisteren flink aan het ontsteken was, dus dat werd hem vandaag echt niet. Dus planning omgegooid… maar wat is haalbaar today…
We hoefden er niet lang over na te denken, het was al gauw duidelijk. Een auto huren en op naar Cape Point en Kaap de Goeie Hoop! Het waaide vandaag erg hard, dus goed insmeren en op de berg op. Prachtig mooi uitzicht over een wilde zee, waaauw, wat was dat daar mooi zeg!!
Aan het einde van de middag zijn we nog langs de pinguïns geweest, aaah die beestjes zijn so cute!! Met de auto kwamen wij er langs, dus wie laat ons!
Wink
al gauw werd het fris op het strand en werden we onder gewaaid door het zand, dus zijn we weer terug richting Kaapstad gereden. Onderweg in Sea Point een tentje opgezocht waar ze vis hadden. We wilden perse vis eten
Tongue Out
We dachten dat dat allemaal iets makkelijker ging, tentje in, tentje uit.. Uiteindelijk een tentje gevonden en een heerlijke Linefish gegeten, mmm…
Het rijden ging mij best goed af. Best vreemd en toch een beetje eng om links te rijden en aan de rechterkant te sturen.. Maar alles ging prima
Smile

(Gisteren en vandaag heb ik mijn blaar veel en goed schoongemaakt en het gaat nu beter
Smile
)

Tot snel!!
Groetjes!
Smile

Reacties

Reacties

Sascha

Leuk om weer wat van je te lezen en goed om te lezen dat je het supergoed naar je zin hebt!! :) geniet ervan meidd

Nelina

Ha lieve Len, tof dat je zo geniet!
Leuk om weer wat van je te lezen... Je maakt me zo jaloers, dat ik NU ook weer naar Afrika wil! :( xxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active