Lennyinsouthafrica.reismee.nl

Laatste dag op mijn project...

Hallo allemaal!

Mijn allerlaatste dag op mijn project zit er al weer op.... Afgelopen dinsdag was mijn laatste dag. De ochtend begon als een normale ochtend en de middag ook, maar aan het einde van de middag liep het toch even anders. Alle kinderen bij elkaar en gingen wat nummers zingen die we veel gezongen hadden zoals 'When Jesus say yes, nobody can't say no' and 'Footprints in the sand', en daarna gaf iedereen omstebeurt een knuffel wat mij aan het huilen kreeg... Ik heb echt een toffe en leuke tijd gehad, veel geleerd en ik zal ze echt gaan missen.. Ik vond het erg lastig om ze weer zo achter te laten, maar aan alles komt een einde en ik kan er niet blijven, want moet echt weer wat geld binnen gaan krijgen ;)

Ooooowja, how cute!! Ik had een jongetje van 5 en die is suuuuper verlegen tegenover familie en iedereen eigenlijk en de laatste 3 weken kwam hij steeds naar me toe, hij zei niks daar was hij te verlegen voor, en hij kwam op me benen zitten en gaf me knuffels enzo, en maandag zei hij: ': 'I'm gonna buy an aeroplane and I come to you!' Hooooow cute!!!!

Gisterenben ik met de andere meiden naar hun project geweest om een indruk te krijgen van een weeshuis. Het is verschrikkelijk voor de kinderen dat ze daar zitten vanwege achtergrond, maar ze hebben het echt heel goed. Goeie zorg, genoeg speelgoed, goede bedden en alles..


Vandaageeeeeeven Kaapstad verlaten voor een paar dagen. Ik vlieg straks om 11.50 naar Johannesburg, dan verblijf ik voor 1 nachtje in een hostel en zaterdagochtend is mijn pick-up voor een 4 daagse safari tour in het Kruger National Park. Daar zal ik zeeeker de Big5 gaan zien :) dinsdag terug naar Johannesburg en woensdagochtend doe ik de Soweto townshiptour. Einde van de middag vlieg ik terug naar Kaapstad en verblijf ik nog een paar dagen in mijn gastgezin of in town, dat weet ik nog niet, zien we dan wel ;)

Dat was het weer tot nu toe :)

Tot snellll! Xxxxxx!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active